Dostavna služba, cijene i isporuka

Dvije njuške surađuje s distributerskom tvrtkom Overseas Express koja vrši dostavu web narudžbi preko tjedna u razdoblju od 8:00 do 20:00 sati. Molimo Vas da u tom razdoblju netko bude prisutan na adresi radi isporuke.

Za sve narudžbe iznad 66 € dostava je gratis za narudžbe/isporuke na području RH.

Cijena dostave na području RH iznosi 6 € bit će iskazana u vašoj košarici nakon odabira proizvoda. Dodatni trošak otkupnine u slučajevima plaćanja pouzećem prilikom preuzimanja pošiljke iznosi 0,80 €, a koji plaćate izravno dostavljaču.

Cijena dostave u Sloveniju za pakete težine do 5 kg je 12 €, a cijena dostave u ostale zemlje EU (osim Slovenije) za pakete do 5 kg iznosi 30 €.

Rok isporuke

Uobičajeni rok isporuke je 7 radnih dana ali može biti i duži, maksimalno do 14 radnih dana. Molimo vas da uzmete u obzir kako nam je potrebno vrijeme da kvalitetno personaliziramo proizvode prema vašim željama. Također rok isporuke može biti duži od uobičajenog ukoliko je riječ o pojedinim otocima gdje prometna povezanost ne omogućuje bržu dostavu ili u iznimnim situacijama na koje ne možemo utjecati te unaprijed molimo vaše razumijevanje.

Praćenje dostave

Za svaku poslanu pošiljku kupac dobiva SMS ili e-mail obavijest. Obavijest dobivate u trenutku kada Overseas preuzme paket. U poruci je naveden broj pošiljke i link gdje možete pratiti status svoje pošiljke Overseas – Pratite svoju pošiljku online.

Provjera dostavnog paketa

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je pregledati paket kako bi se isključila eventualna vidljiva oštećenja paketa. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ako je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite dostavnicu.

Služba za korisnike

Ako Vas dostavljač ne nađe na danoj adresi, bit će ostavljena obavijest o prispijeću s kontaktom kurira ili Službe za korisnike kako bi se dogovorio naknadni termin isporuke. Link za informacije službe za korisnike Overseas – Služba za korisnike.

Ukoliko Vas ne uspiju nikako kontaktirati te pošiljka ne bude preuzeta, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktirat ćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.